Blogger of the year 2k17

Tento rok sa konala súťaž Bloger rok 2017. Prihlásila som svoj blog - vy ste mohli hlasovať. Skončila som celkom s peknými 37 hlasmi aj keď môj blog neexistuje tak dlho. Hlasovali ste takýmto spôsobom: na stránke ste si vybrali svoj obľúbený blog, klikli ste naň, zadali svoj email, a nakoniec potvrdili svoj hlas kliknutím na link, ktorý vám prišiel na email. Jednoduché.

Súťaž trvala mesiac od 1. apríla a keďže je veľmi známa, prihlásilo sa veľa blogov do rôznych kategórii ako napr. cestovanie, gastronómia, móda atď.  Počas toho mesiaca som sledovala blogy ostatných a niektoré ma naozaj zaujali. 1. mája vyhlásili 9 finalistov, z ktorých potom porota vyberie najlepších z kategórií. Vyhlásenie tých najlepších sa bude konať na galavečere 2.júna.

V tomto blogu som Vám chcela ukázať podľa mňa tých najlepšíchˇblogov v dizajne webov a podobne.

Myslím si, že v kategórií,v ktorej som bola ja boli lepšie blogy ako výhercovia no všetko to bolo o hlasoch. Veľmi sa mi páčil blog Sju Loves a tiež jej príspevok z Parížskeho fahsionweek-u .

Ak si chcete pozrieť aj iné blogy okrem tých podľa mňa najlepších kliknite TU.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Vynikajúci recept: Bataty s tuniakom.

Denník..

Francúzsky najznámejší dezert - makrónky