Denník..

..odvážneho bojka, Deník malého poseroutky, Diary of wimpy kid.
Ak si myslíte, že toto bude o mojom denníku tak ste na omyle.
Jedného krásneho dňa, keď som mala osem rokov a sedeli sme v škole, učiteľka nám rozdala letáčiky. Jeden dala aj mne. Keď som ho videla prvý krát, vyzeralo to ako relkama na knihu. Áno, mala som pravdu. Bola to reklama na knihu. Jej názov bol DENNÍK ODVÁŽNEHO BOJKA. Keď som ten leták otvorila bol tam úryvok, asi prvých 20 strán.
Tak som sa do toho pustila.
Písané to bolo formou komiksu. Naozaj sa to dobre čítalo.


Tak toto bol úryvok. Jasnačka, je tam aj niečo písané. Nie len obrázky.
Tak, o čom je tá kniha?
Je o Gregovi Heffley, ktorý má samozrejme rodičov a dvoch bratov. Rodricka a Mannyho. Nie je najstarší ani najmladší, takže asi niečo medzi tým ;-). Táto kniha je o jeho trapasoch.. a o jeho živote.
Potom som sa nejakým spôsobom dozvedela, že táto kniha nie je len jedna. Je ich viac.
Tak sa mi to zapáčilo a poprosila som rodičov, aby mi tú knižku kúpili. OK. Asi viete, ako to dopadlo. Išli sme do kníhkupectva a jednu takú mi kúpili. To bola tá prvá kniha z tých viacerých.
Takže tá prvá kniha s názvom.. vlastne tá nemá názov, ale tá druhá hej. Volá sa: RODRICK JE ŠÉF.



No toto je asi nuda, že? Nebudeme s nudou pokračovať. Tu máte príspevok z týchto dvoch kníh.
Dúfam, že sa Vám bude páčiť..


Teda, páčil sa Vám? Mne sa páčil. Prečítala som všetky knihy Denník odvážneho bojka a uložila som si skupinu vtipných príspevok. Tento patrí medzi ne.

Keď nemáte radi čítanie.. to by ste mali pretože táto kniha je napísaná.. však čítajte:
,,Ak vaše deti radi čítajú... ale najmä ak čítať nechcú, tak táto kniha je práve pre ne.''       - Whoopi Goldberová, herečka -
No tak to tu máte. Ešte raz, keď nemáte radi čítanie (chyba), tak existuje aj film Denník odvážneho bojka. Sú presne 3 časti. Takže ak by Vás to zaujímalo, je aj na stiahnutie.. ;-)

Rozprávala som, že tých kníh je viacej. Áno, konkrétne ich je 12, v angličtine. V slovenčine je ich 8.
Ale mám novinu! Niekedy tento mesiac, vo Februári vyšla nová kniha a to s názvom: TO JE ALE SMOLA. Takže ich bude 9. Ak ste nečítali všetkých 8 je na čase. Tú poslednú už mám, no nečítala som ju ešte.. Nemám dočítanú jednu detektívku.


Takže, ak Vás tieto knihy zaujali tak sa chodte pozrieť do kníhkupectva, či ich náhodou nemajú..


Tak. to by bolo odo mňa všetko.. vidíme sa pri ďalšom príspevku! Čaute!
         

Komentáre

Unknown napísal(a)…
Aj ja som ich všetky prečítala... :)
Laura napísal(a)…
Dobré boli?
Mk napísal(a)…
Ja som ich vsetky zazil ;)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Vynikajúci recept: Bataty s tuniakom.

Francúzsky najznámejší dezert - makrónky