Vynikajúci recept: Bataty s tuniakom.

Ilustračná fotografia

Opäť by som začala niečím, bez čoho by žiaden človek neprežil. Je to jedlo. Veľmi rada sledujem food videá. Aj mnohokrát nájdem svoj obľúbený recept, ktorý si dám do wishlist-u. Minule som svoj našla, a keďže bol úplne jednoduchý, rozhodla som sa ho pripraviť. Pozostáva zo zaujímavých chutí, nie každému sadnú. Týmto Vás určite nechcem odhovárať, a mám názor, že treba skúšať nové veci. Jednou z ingrediencií z tohto receptu je sladký zemiak. Mamina ho upiekla aj  mikrovlnke a s chuťou som ho dokázala jesť samotný.
Ako ďalšiou surovinou je tuniak z konzervy. Zdá sa Vám to divné? Ale chutí to vynikajúco. Samozrejme, aj teraz som sa nechala inšpirovať mojou obľúbenou Valeriou Lipovetsky. 

🍪🍪🍪

Suroviny: 

  •  2ks sladké zemiaky, alebo batati zemiaky
  •  olivový olej
  •  soľ 
  •  1ks tuniak v konzerve
  •  pór
🍪🍪🍪

Postup: 

  1. Predohrejeme si rúru na 180°.
  2. Rozrežeme zemiaky na polovicu. 
  3. Do misky si nalejeme olivový olej so soľou. Tým natreme rozrezanú časť zemiakov. Na plech s papierom na pečenie dáme zemiaky smerom dolu. Pečieme na 180° na 25 minút.
  4. Zatiaľ si dáme do misky 1 konzervu tuniaka (ak treba viac, dajte podľa chuti), ktomu nakrájaný pór a zamiešame.
🍪🍪🍪

Servírovanie:

Na zemiak si dáme tuniaka a vydlabávame lyžicou.

Bon Apetitt!

Budem rada ak napíšete svoj názor ako vám tieto protiklady chutí chutili.

Komentáre

Anonymný napísal(a)…
Recept som skúšala a je naozaj výborný, odporúčam :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Denník..

Francúzsky najznámejší dezert - makrónky