Po šestnástnej



Ide sa do Čiech!
Sedím v aute a pozerám do okna. V duchu sa teším na lyžovačku Pozerám na kopce, na tú peknú krajinu a hrady.. čakám, čakám a nič. Cesta trvá naozaj dlho.
Keď sme už boli blízko svahu, išle sme hore kopcom. Vtedy ste mohli vidieť, ako krajina pomali bledne. Snehu bolo viac a viac.. bolo to veľmi pekné.
Na mieste sme vybrali z kufra sánky a lyže.
Kúpili sme si lístky na vlek a išli sme sa lyžovať.
Sneh nám bol vzácny. Tam to bolo 917 m a dole nie je sneh. Ako keby taký prechod medzi jeseňou a zimou.
Lístok nám platil len do 16:00 hod. Mali sme celodenný. Bolo sedem minút pred šestnástov, no chceli sme ísť ešte jeden, posledný raz. Keď sme tak išli dole svahom, nejaký pán nás oslovil (myslím, že to bol obsluha vleku) aby sme išli na tento vlek, nie dole na lanovku. Tak sme ,,poslúchli''. Bratranec padol a lístky už neboli patné - museli sme prejsť cez tú malú medzeru. Trvalo nám to dlho.. Ako sme už konečne sa nejako dostali tomu vleku, ten pán si zanadával a potom, ako nás to viezlo hore pekne a s úsmevom pozdravil.
Len to nebolo všetko..
Ako sme už išli hore tým vlekom, mysleli sme si, že už nebude žiaden problém. Však na vleku sme boli tisíc - krát. Asi viete, čo sa stalo. Mýlili sme sa. Ako tak sa vezieme, bratranec zrazu v polovici stratil rovnováhu a padol. Lyžiarska palica mu vystrelila na vysokánsky strom. Ja už som bola hore, nuž som si odpojila lyže a s lyžiarkami som utekala dole. Bratranca som nevidela, no keď som už bola na mieste, mal odpojené lyže a snažil sa chytiť  svoju palicu. Nakoniec sa mu to podarilo, tak som mu zobrala jednu lyžu a palicu a po strmom kopci sme išli hore. Najhoršie na tom bolo, že zapli ten ich ratrak a popri vleku išiel hore. My, úplne zničený, sme s tymi lyžami rýchlo utekali hore. Ratrak trúbil.. už sme mali svalovku a nevládali sme, ale spustili vlek, takže sme sa mohli chytiť. Nakoniec sme sa dostali na vrchol. Sadli sme si na sneh a oddychovali. Pozorovali sme všetkú tu prírodu.. zasmiali sme sa a išli sme na chatu.

Komentáre

Unknown napísal(a)…
Takto podrobne si mi to nevyrozprávala! Myslela som, že ste sa doviezli až hore... :)
Laura napísal(a)…
No.. hmm :-D

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Vynikajúci recept: Bataty s tuniakom.

Denník..

Francúzsky najznámejší dezert - makrónky