Ako mať krajšiu pleť bez makeup-u?

ilustračná fotografia

Keď máte problém s akné, ako väčšina slečien, určite ste pozerali nejaké videá alebo články z internetu ako sa toho zbaviť. Je to normálna vec. Možno Vám odporúčali nejaké zázračné produkty, ktoré ste skúšali ale Vám moc nepomohli. Alebo aj pomohli, no prestali ste ich používať a vrátili ste sa do toho istého stavu. Totižto v tomto prípade záleží na úplne základných faktoroch, zvykoch, ktoré treba dodržiavať. Možno by ste boli prekvapení, aké sú to maličkosti - ale, verte mi, urobia veľký rozdiel. Napozeraných videí som mala mnoho, všeliaké profesionálne značky (poznm. keď máte veľký problém, na to treba používať profesionálnu kozmetiku) ale teraz Vám rozpíšem body, ktoré vám určite pomôžu:
  •  Pite veľa vody. Nie som ten typ človeka, ktorý pije vodu. Ani som si flašku nebrávala do školy. Ale keď som ju začala piť viac, bol to veľký rozdiel. Tým, vyplavujete všetky oxidanty z tela a neusadzujú sa = nemáte problematickú pleť.
  • Udržujte si pleť čistú. Najlepšie si ju čistiť 2krát denne a to ráno a večer. Pre mladých - nemusíte používať veľa produktov z špeciálnej nedekoratívnej kozmetiky. Stačí si ju dôkladne čistiť. Keď som mala horšiu pleť, používala som čistiaci gél od Garnier ako SOS, ale teraz, keď to je lepšie používam odličovaciu a čistiacu pleťovú vodu od La Roche. (Pozn. nepoužívajte scrub-y ak máte problematickú pleť)
  • Nechytajte si tvár. Môžete si na pleť naniesť baktérie, ktoré k problematickej pleti len prispievajú. 
  • Jedzte zdravo. To čo jete sa odráža na Vašej pleti. Skúste nejaké zelené smoothie, kde všetky zdravé suroviny dáte spolu a spravíte vitamínovú bombu (1/2 avokádo, 1x kivi, baby špenát, banán, voda alebo kokosová voda).
  • Udržujte si svoje prostredie čisté
  • Zbytočne sa nestresujte. Budte v pohode, pretože aj týmto môžete ovplyvniť váš stav pleti.
Týmto by som to ukončila. Dúfam, že vám tieto body pomôžu. Majte sa krásne.
(ps: tieto typy sú moje a odskúšané, no ak chcete viac typov od Valerie Lipovetsky kliknite TU)
Laura 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Vynikajúci recept: Bataty s tuniakom.

Denník..

Francúzsky najznámejší dezert - makrónky