Sociálne média.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt valeria lipovetsky

Asi v máji som našla na YouTube naozaj skvelú ,youtuberku´. Nepridáva videá len o tom ako alebo čo si obliekla ale aj podnetné videá, ktoré stoja aj za viac pozretí. Obsahujú veľa rád a ako mama, modelka, výživová poradkyňa, možno skoro aj ako psycholigička, má toho čo povedať. Venuje sa témam ako sociálne siete, vzťahy, selflove (zdravej sebelásky) alebo zdravému životnému štýlu. Do svojich dvoch rokov žila v Rusku a potom sa presťahovala s mamou do Izraelu a teraz žije s manželom a s dvomi deťmi v Kanade. Videá natáča v angličtine a ja som sa rozhodla, že ich budem prekladať a dávať sem na blog. Nie len pre Vás, ale aj pre mňa.

...

SOCIAL MEDIA - video Valeria Lipovetsky
Žijeme v dobe, kedy sú sociálne siete naozaj všade. A ako tak hľadám po internete, že čo vlastne máme zo sociálnych sietí my, stále čítam ako mladí majú viac a viac mentálnych problémov,...
Sme inteligentní ľudia a môžeme sa rozhodnúť aký kvalitný budeme mať život. Hovorila som, že ľudia, ktorý sú okolo nás veľmi diktujú kvalitu nášho života. A to isté platí aj pre sociálne média. Myslím, že sme veľmi nimi ovplyvnení. Je to prvá vec čo vidíme ráno a posledná čo vidíme večer.

Prvý tip. Sledovala som mnoho ľudí, rôzne celebrity, ktorých som ani nepoznala osobne. Ale nič som z toho nemala. Nič mi to do života nedalo. Uisti sa, či takýchto ľudí nesleduješ a prípadne sleduješ ľudí, ktorí tvoj život urobia aspoň trošku lepším  alebo zaujímavejším. Je úplne okej followovať svoje koníčky ako napríklad móda, jedlo a to je to čo ťa môže inšpirovať a pomôcť Ti sa cítiť lepšie. Tak unfollowni ľudí, ktorí tvojmu životu nedávajú nič - začni sledovať ľudí, ktorí ťa motivujú.

Môj ďalší tip je: naučiť sa skôr inšpirovať sa od druhých ako závidieť
. Keď som followovala úspešných, pekných ľudí, ktorí majú zmysel pre módu nepozrela som na to a nepovedala som si ,hmm, ja nevyzerám tak ako ona, ja toto nemám a ja hento nemám´. Sledujem veľmi veľa báb, ktoré majú skvelú postavu a keď sa pozriem na ich príspevok, vidím ako ten človek musel tomu cvičeniu venovať, aby tú skvelú postavu dosiahol. A to ma inšpiruje. Tak by sme sa mali nad tým zamyslieť a nie pozrieť sa na úspešného a byť nešťastný lebo nie som ako on. Viete, na instagrame nie je často vidieť celý ten proces, ktorým to dosiahol. A keď sa na to takto pozrieš, inšpiruje Ťa to.

Tip tri. Sociálne siete sú média. Nejdem rozprávať o followovaní kamarátov a rodiny, ale keď sleduješ influecerov, značky, firmy - toto je nový spôsob na propagovanie reklamy. Takže to, čo boli reklamy v magazínoch, časopisoch v minulosti teraz to máte stále na očiach na Instagrame a iných sociálnych médiach. Keď pozerám nejaké komentáre pod reklamou na nejakú makeup-ovú značku a tam ľudia píšu - ,,Chcela by som vyzerať ako ona´´" poviem si: Však to vyzerá  na deväť hodín prípravy vytvoriť takéto niečo.. Takže v tomto musíš by realistický.

Tip číslo štyri. Ak si myslíš, že sociálne siete sú príčina, prečo sa cítiš zle - daj si detox. Nachvíľku odložíš virtuálny svet a venuješ sa sám sebe alebo priateľom. Je to veľmi dôležité. Veľa z nás už niekedy nevie, čo je realita a čo nie. Tak keď potrebuješ prestávku - daj si ju. Keď si myslíš, že je toho na teba príliš veľa požiadaj o pomoc.

Piaty tip - formuj svoju osobnosť. Máš možnosť sa rozhodnúť kto si, a kto chceš byť. Je to o rozhodovaní a príjmaní rád v reálnom živote a to Ťa formuje a určuje kam chceš ísť. Tvoja identita nie je o lajkoch či followeroch, ktorých máš. Pamätaj na to.

Si jediný na tejto Zemi. Si jedinečný a unikátny. Nesnaž sa byť ako on alebo ona. Využi svoje schopnosti a pracuj na nich.
...

Tak, ak by som sa mala vyjadriť nejako k tomu ja. Sociálne siete sú veľmi návykové. Ja som tiež každú voľnú chvíľu chcela pozrieť či niekto niečo náhodou nepridal, aby som o to neprišla. Tým som dosť času aj stratila. Napríklad pri učení, alebo pri robení povinností. Minule som si Instagram odinštalovala aspoň na pár dní a zistila som, že mám kopu voľného času :D. Valeria má pravdu - je dobré si dať občas prestávku.

Ak chcete si pozrieť video - je na konci príspevku - a ak jej blog, kliknite TU.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Vynikajúci recept: Bataty s tuniakom.

Denník..

Francúzsky najznámejší dezert - makrónky