Outlines?

                                   

outline - obrys.
...
#storytime
Raz som surfovala na instagrame a nejakým spôsobom som sa dopracovala na IG outlineriek. Veľmi sa mi to zapáčilo a začala som písať outlinerkám, či by mi taktiež nemohli nakresliť outline a poslala som im rovno fotku. Samozrejme, že nemohli. Jedna mala priemerne 300 folowers a viete, keď Vám všetci píšu to čo som písala ja tak si len dáte status ,,dont take request".

Po čase som si povedala že to skúsim sama. Pohľadala som si aplikáciu -ADOBE DRAW- , ktorú používam doteraz. A ešte instagram pre outliny (@lloutline). S aplikáciou sa perfektne pracuje. Skúšala som aj inú aplikáciu S Note, keďže mám Samsung Galaxy Note 2 (má aj pero S pen, bez ktorého by som nevedela pekne kresliť) ale v tej sa mi zle kreslilo. Neboli tam také možnosti ako v Adobe draw.
Aplikácia Adobe draw


No a folowery stúpali. Z 0 som sa ryćhlo dopracovala k 100. Teraz mám okolo 170 flwr. Nekreslím v kuse pretože mám aj iné povinnosti ako klavír, škola alebo iné.. Ale občas si niečo nakreslím.

Kreslenie outlinou nie je také jednoduché aj keď Vám to tá aplikácia zľahčuje.
Jeden outline mi približne trvá asi 45 minút a viac - samozrejme podľa toho, čo kreslím.
V aplikácí môžete približovať koľko len chcete, obrázku alebo fotke sa dá zjemniť jas - sú tam možnosti presne na kreslenie outlinov.

Tuto je evolúcía mojich outlinov:




Ktorý je podľa Vás najkrajší??
IG outlines @lloutlnie
...

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Vynikajúci recept: Bataty s tuniakom.

Denník..

Francúzsky najznámejší dezert - makrónky