Random thoughts

Na blogu som tak dlho nebola.. človek nemá vôbec chuť písať. Niekedy neviem ani čo písať. Mám rozpísané nejaké články, niekedy len názov. Nechce sa mi, poviem Vám. Blúdim po instagrame, pozerám instagramové hviezdy niekedy aj dve hodiny a zbytočne. Fakt to vyzerá niekedy ako závislosť 😉. Hovorím si čo tu sedím, choď niečo robiť Laura! Tak som sa pustila do písania.

Prešli asi 4 mesiace čo som napísala môj posledný článok o Viedni. Ešte by som mala napísať dve alebo tri časti. Aby som sa potom nenaháňala pretože myslím, že tento rok (najbližšie mesiace) ma tiež čaká takéto niečo v podobe 3-5 dňového výletu. Nebudem Vám to prezrádzať, aby ste môj blog sledovali 😄(joke). Dúfam, že to výjde 💗.

Od leta sa toho celkom dosť udialo. Teda ešte na konci prázdnin sme boli v Maďarsku. Hneď za hranicami je hrad Višehrad. O Maďarsku som si myslela.. myslela som si, že nič extra tam nie je. Ale fakt tam bolo pekne. Prvý deň sme boli hrade, ktorý sa pýšil nad mestom. Bol z neho nádherný výhľad. Druhý deň sme sa plavili po Dunaji.

Veľmi som si obľúbila Starbuck. Neviem, páči sa mi ich značka. Kávu vôbec nepijem, ale kakao neodmietnem :). Aj keď sme boli zo školy v Rakúsku. Iba za hranicami v Kitsee v čokoládovni. Nakoniec sme sa zastavili tuším v Avione a tam som si dala jahodové frapé zo Starbucku. A teraz sa s tatinom vždy, keď mi skončí tréning (tenisový) si zájdeme na SHELL-ku a dáme si horúcu čokoládu, alebo v prípade tatina - kávu + croissant.



Čo sledujete na instagrame?  Ja som sledovala na instagrame okolo 250 ľudí. No a niektorý z nich pridávali 15 fotiek denne. Potom som instagram musela (áno jasne musla..) kontrolovať 6 krát denne aj viac. Teraz som unfolow-la 100 folowerow a aj tak ich mám dosť. Musím fakt s tým niečo urobiť. Ale aj YouTube často sledujem.

Už dávnejšie som objavila  -british vogue beauy school- Videá TU. Krátke minútové videjká - makeup tutoriály by VOGUE. Ďalšia značka, ktorú milujem. Je po celom svete. Magazín, ktorý ale na Slovensku ešte nie je.. Pozerala som ho v Panta Rhei v angličtine, no na každej tretej strane je reklama. Fakt. Tom ma trochu zamrzelo. Ale na YouTube majú super videá. Moja najobľúbenejšia séria sa volá 73 Questions with. Videá TU


Tak toto by bolo asi všetko. Tento článok píšem celkom dosť neskoro tak sa majte. Pa💗 



Komentáre

Unknown napísal(a)…
Tento komentár bol odstránený autorom.

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Vynikajúci recept: Bataty s tuniakom.

Denník..

Francúzsky najznámejší dezert - makrónky