Pancakes a fritters easy to do




Nemusela som dlho rozmýšľať, aký bude ďalší príspevok. Znova jedlo. Ak sa ma niekto spýta, čo mám radšej - sladké/slané, odpoviem sladké. Aj keď sa to v priebehu dňa mení. Nedávno som pozerala 2 videá. Recepty boli veľmi podobné, no  veľmi jednoduché.

PALACINKY
Prvý recept je na palacinky. Je od Karlie Kloss. Na YouTube má dosť dobré videá a to aj recepty. Tento sa skladá iba z troch ingrediencií:


  • 1 vajíčko
  • 1 banán
  • ovsené vločky (hrsť)
Postup:

  1. Roztlač v miske banán vidličkou
  2. Pridaj vajíčko 
  3. Pridaj ovsené vločky a vymiešaj
  4. Podľa chuti môžete pridať škoricu alebo vanilkovú arómu
🍳🍳🍳

  • na rozohriatu panvicu (môže byť aj na dolky) daj kokosový olej a rozotri ho
  • z cesta lyžicou tvaruj kolieska + pridaj aj ovocie
  • pečieme 2-3 minúty z jednej aj druhej strany
 🍴🍴🍴

LIEVANCE
Druhý recept je z videa od Teri Blitzen. Určite ho videlo viac ľudí ako tento blog 😁. Ale ak ste ho nevideli, tak nech sa páči:

  • 1,5 hrnček vločiek
  • 1 hrnček mlieka
  • banán
  • + cukor alebo čokoláda
Postup:

  1. Rozmixuj všetky ingrediencie

🍳🍳🍳

  • na zohriatu panvicu daj kokosový olej
  • cesto daj na panvicu v tvare malých koliesok
  • pečieme 2-3  minúty z jednej aj z druhej strany
🍴🍴🍴

Už som robila obidve varianty. Chutili mi.

Odkazy na videá:
Palacinky
Lievance (0:34)



Komentáre

Unknown napísal(a)…
Súhlasím,palacinky z banánov robíme často...
Unknown napísal(a)…
To znie zaujímavo, kedže ja nepoužívam muku;) Určite vyskúšam:)
Laura napísal(a)…
Super! Som rada 😊

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Vynikajúci recept: Bataty s tuniakom.

Denník..

Francúzsky najznámejší dezert - makrónky