Myšlienka na záver..


Och tie prázky.. taká pohoda

Asi pred mesiacom sme boli na chate s bratrancom. Síce sme tam boli iba dva dni zdalo sa, že to bola večnosť. Ako v dobrom zmysle ;-)

Prvý deň sme tam išli hneď ráno. Na chatu sme dorazili okolo obeda. Bola tam miestnosť s ping - pongom a s futbalom. Nás najviac bavil ping - pong. Ale na chatu sme prišli hlavne kvôli lyžovaniu. Áno, myslím, že jeden príspevok o lyžovaní už som zdielala. Za tie dva dni sme boli na lyžiach 6 hodín.

Ak ste náhodou boli na Kubínskej Hole sa lyžovať asi viete, že úplne hore je taký mini-les, cez ktorý môžete lyžovať. Raz sme sa tam zasekli. Ja som spadla a lyže som mala medzi dvoma stromami. Nešlo mi to vôbec odopnúť a bratrancovi tiež. Nakoniec sa mu to nejako podarilo a potom už aj mne. Len sme nevedeli kam máme ísť. Cesta sa nedala rozoznať. Báli sme sa, aby sme náhodou nepadli. Potom našťastie niekto prišiel a ukázal nám cestu.

Na svahu mala lanovka 143 kabínok, tak si asi viete predstaviť aká bola dlhá. Lyžovanie nás oboch baví, Je to také naše hobby. Len na Kubínskej bol strašný sneh. Už sa roztápal a lyže sa mi zabárali, koľkokrát som aj padla.

Ale úplne hore.. sneh bol fantastický a všade bola hmla, takže sme sa každého, ktorého sme videli, vypytovali či môžeme ísť s nimi, aby sme nezablúdili.  Asi už Vám došlo, že sme videli len na meter. To je ten obrázok, ktorý je úplne hore na tom to príspevku.

Na chate bola taká jedáleň. Z raňajok tam zostali ešte nepoužité šálky a sáčky na čaj. Keď sme sa večer pofľakovali napadlo mi, že si môžme spraviť kakao. Myslela som, že z toho budeme mať nejaký prúser a som strachom sme potichu pili kakao. Boli sme v strehu. Bolo to zbytočné divadielko, pretože potom prišli ďalší a spravili si čaj.

Áno. Cez tento týždeň sme celkom toho dosť zažili.. samozrejme toto nebolo všetko.

Cestou domov mi mamina hovorila asi niečo takéto: keď sa naniečo sústredíme myšlienky idú jedným smerom a mozog na to spotrebuje oveľa menej enrgie. No keď máme ,,lazy day'', nudíme sa a nerobíme nič mozog musí viac zabrať a preto zívame a sme unavenejší.

No a to sa na tento víkend nedá povedať.. 😉

Preto je lepšie vždy niečo robiť ako len ležať a nudiť sa aj keď sa nám nechce. Budete mať lepšiu náladu a viac energie..

Ja staviam od počítača a idem.. vidíme sa pri ďalšom príspevku 😊

PS: Môj Instagram: https://www.instagram.com/laurencesblog/
https://www.instagram.com/laurencelaukojd/


Komentáre

Unknown napísal(a)…
Mamma mia, taká strašná hmla??!!
Laura napísal(a)…
Jes :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Vynikajúci recept: Bataty s tuniakom.

Denník..

Francúzsky najznámejší dezert - makrónky